Entrevista a Jordi Mercader BARNES par Idealista

  • BARNES Barcelona & Costa Brava
  • 0
  • lunes 30 junio 2025
Entrevista a Jordi Mercader BARNES par Idealista

La conversa sobre el futur del mercat immobiliari prime a Espanya s’ha intensificat arran de l’entrevista publicada a idealista/news amb Jordi Mercader, soci director de BARNES Costa Brava. Mercader analitza la fortalesa del sector de luxe i adverteix dels riscos que poden comportar certes mesures fiscals adreçades al comprador estranger.

Segons ell, Espanya manté el seu lideratge com a destí immobiliari per la seva qualitat de vida, clima, cultura, gastronomia i seguretat jurídica. A la Costa Brava, el comprador busca discreció, autenticitat i baixa densitat: des de viles davant del mar fins a masies restaurades o segones residències sostenibles.

Malgrat la incertesa fiscal, el mercat continua actiu i sòlid. L’any 2025 mostra més dinamisme que el 2024, amb un preu mitjà proper a 1,4 milions d’euros.

BARNES reforça la seva presència a la Costa Brava, Illes Balears, Costa del Sol i Madrid, amb l’objectiu d’oferir al client internacional la millor combinació de localització, qualitat i assessorament expert.

Comparteix aquesta notícia:
Comentaris (0)
  • avatar
    Sense comentaris, sigues el primer a reaccionar a aquest article!
Afegeix el teu comentari
El butlletí BARNES
Per no perdre't cap novetat immobiliària de luxe a Catalunya i internacionalment, subscriu-te al nostre butlletí.
El butlletí BARNES